2011. május 9., hétfő

Délutáni üres órám végeredménye...

...ez az új design, mert a régit már nagyon untam, és nem is tetszett túlságosan, olyan sablonos volt.
Ezzel viszont igyekeztem a saját ízlésemet is sugallni, a pasztell színekkel, a rengeteg barnával, amiről nekem rögtön egy bécsi kávéház ugrik be :) És mondanom sem kell, hogy a háttér szótöredékei alapján ott is német nyelvű a szöveg, úgyhogy tényleg le sem tagadhatnám.

Remélem, hogy nem csak nekem tetszik ennyire, illetve hogyha valami gond adódik, nem olvasható a szöveg, vagy ilyesmi, akkor szól az a pár kósza ember, aki néhanapján betéved ide :)

És hogy borzoljam a kedélyeket, coming soon:
Neil Gaiman: Csillagpor
Diane Setterfield: A tizenharmadik történet (mert kivégeztem az első könyvet a Lobo által szervezett 12-es játékon, óóó, igen :D)
Agatha Christie: Egy marék rozs

Továbbá gondolkoztam egy bejegyzésen a könyvsorozatokról azok alapján, amiket a többi blogban olvastam, ebből fakadóan írnék a Twilight-hoz fűződő viszonyomról, de mindez majd csak azután, hogy túléltem az eheti csütörtököt.

Utána megváltom a blogvilágot, óóó, igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése