2011. február 19., szombat

Amikor a fehérvári molyok ötödszörre is összejöttek :)

Mivel én még csak zsenge blogoló vagyok, megkaptam a megtisztelő feladatot, hogy a fehérvári molyklub aktuális krónikása legyek, ezzel a saját előmenetelemet és a köz érdekeit is szolgálva. Tehát most summáját írom a tegnapi délutánnak-estének :)
A hivatalosan 13 órakkor kezdődő találkozó ismét a VOKE könyvtárban került megrendezésre, mindenki kedvenc könyvtárosa, Brigi jóvoltából, szerintem elmondhatjuk, hogy ez immár fehérvári molyok hivatalos könyvtára. Én csak 15 óra körül estem be a fránya suli miatt, ekkor már a társaság nagy része javában beszélgetett: @DAndrea, @Miestas, @Morn, @FruzsinaRacz, @janeeyre, @Zoltán, a meglepetésvendég @Princze és csodálatos vendégművésznőnk, @Nita_Könyvgalaxis :) Az asztal megrakva mindenféle földi jóval, szokás szerint, majd megérkeztek a többiek is, személy szerint @Nusii, @mazsa, @Amrita és @Eszter0119, és bele is vágtunk a délután fő programjába, az Activityzésbe. Két csoportban játszottunk, az egyikben Miestas, Princze, Nita, Angel és mazsa, a másikban Fruzsi, Morn, Zoltán és jómagam, valamint táblácskán a mi oldalunkat erősítette @piciszusz és @VikHtor is :) 
Nem is az a lényeg, hogy ki nyert (igen, az előbbi csapat :)), hanem hogy rengeteg mindent megtudtunk, például:
  •  nem tudom lerajzolni az Urak és játékosokat, sőt, egyáltalán nem tudok rajzolni, a A legyek ura-rajzomon a legyeket madártól a kecskéig mindennek tippelték :)
  • léteznek olyan könyvek, mint például a Kecskerúzs
  • a Száz év magányt nagyon nehéz elmutogatni, viszont Zoltán simán ki tudja találni, sőt, a szerelemből a Szerelem a kolera idején-t is rávágta, elvéve ezzel Nitától az esélyt, hogy kolerában elhunyt emberek halmait rajzolhassa le :)
  • nagyon meggyőző holttest tudok lenni a könyvtárban :)
  • majdnem minden könyvcímben van állat, ami az esetek döntő többségében macska :)
A játék után szó szót követett, beszélgettünk a ferde hajlamú tanárokról, a röhejes nevekről és a horrorhoz fűződő viszonyunkról is. Hatalmas siker övezte Princze isteni sütijét, megtudtam, hogy a nude reading bizony sexy (mert én erről eddig bizony lemaradtam, pedig van benne valami :)) és láttunk igazi madárgyűrűket is, Amrita jóvoltából.
A könyvtári záróra és @peti_bácsi csatlakozása után a székhelyünket áttettük a Kafkabeatbe, ahol amíg el nem kezdődött a Barcsay Jenő Emlékzenekar érdekes, és bizony hangos koncertje, tovább folytattuk a beszélgetést, megtudtuk, milyen a meggysör (fura) valamint hogy Eszter szereti az Abbát és Angel-lel mindketten 30Y-fanok vagyunk :)
Itt ismételten köszönjük Zoltánnak, hogy elkísért minket a buszpályaudvarig, ahol Morn felszállt a hazafelé tartó buszra, Angel-lel pedig továbbmentünk, GYALOG!!! XD
Ha jól összeszámolom, 8 órát töltöttem el molykörben a délután folyamán, és talán nem meglepő, hogy alig tűnt valamennyinek. Közhely, de igaz: jó társaságban csak úgy repül az idő. És szerintem egy emberként örültünk, amikor Nita azt mondta, ez volt az egyik legjobb molytali, amin valaha részt vett :)
Jövő hónapban találkozunk!!! ;)
P.S.: Remélem, a küldetést sikeresen teljesítettem! :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis élménybeszámoló...így már tudom, hogy miről maradtam le...így jár az, aki halmozza a programokat:))
    Örülök, hogy mi fehérvári molyok ilyen jól összejöttünk, és remélem, hogy még sok ilyen jó kis talink lesz!!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó összefoglaló lett:) Már várom a következő molytalit:)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszett, igyekeztem :)

    VálaszTörlés